Son 3-4 aydır, eğitime üye olan arkadaşların bir çoğunda endişe görüyorum! AI işimizi elimizden mi alıyor, kendimize bu kadar yatırım yaptık, şimdi yeni bir junior bile bunları yapabilir!
Teknolojideki ilerlemenin muazzam olduğu kesin ve tüm şirketler bu durumu birşey için kullanıyor: Verimlilik arttırmak! Eğer bu olursa, aynı işi yapan belki 6 kişiden 3’ü kalmayacak. Hangi 3’ün içinde olacağımızsa bize bağlı: Bu araçları nasıl kullanıyoruz, nereye yatırım yapalım!
Eğitim grubundaki arkadaşlarla yaptığımız Q&A seans kaydıdır! İyi seyirler dilerim!