Son 3-4 aydır, eğitime üye olan arkadaşların bir çoğunda endişe görüyorum! Claude, Gemini, ChatGPT gibi araçlar başta olmak üzere AI uygulamaları işimizi elimizden mi alıyor, kendimize bu kadar yatırım yaptık, şimdi yeni bir junior bile bunları yapabilir!
Teknolojideki ilerlemenin muazzam olduğu kesin ve tüm şirketler bu durumu birşey için kullanıyor: Verimlilik arttırmak! Eğer bu olursa, aynı işi yapan belki 6 kişiden 3’ü kalmayacak. Hangi 3’ün içinde olacağımızsa bize bağlı: Bu araçları nasıl kullanıyoruz, nereye yatırım yapalım!
Yakın zamanda bu araçlarla agentic development nasıl yapılıra ilişkin dersleri de eğitim içeriğine ekleyeceğim.
Eğitim grubundaki arkadaşlarla yaptığımız Q&A seans kaydıdır! İyi seyirler dilerim!